Ділова авіація Колумбії: нові вимоги до APIS

З серпня 2015 року в Колумбії діє нормативна вимога, згідно з якою вся інформація про пасажирів приватної / ділової авіації повинна вноситися у вдосконалену інформаційну систему для пасажирів (APIS). Оскільки ця схема не надто різниться від того, що вже впроваджено в США, важливо розуміти конкретні вимоги програм APIS і eAPIS.

 

Нижче наведено огляд того, що вам необхідно знати:

 

  1. Нові вимоги

За кілька місяців до офіційного впровадження програма APIS почала діяти для регулярних рейсів комерційних авіаліній, а з 2 липня 2015 року угода стала поширюватися і на приватну / ділову авіацію. Ця нормативне зміна узгоджується з Глобальною ініціативою введення APIS, що проводиться ІКАО і Всесвітньою митною організацією. Нагляд за дотриманням цих правил покладено на міграційну службу Колумбії. Авіаперевізників просять заздалегідь подавати відомості про пасажирів, і пільговий період (відсутність штрафів) за недотримання цього правила діяв тільки обмежений період часу.

 

  1. Вимоги APIS

Приватні некомерційні і чартерні (нерегулярні комерційні) рейси зобов’язані подавати відомості в систему APIS при всіх міжнародних прибуття / вильоти в / з Колумбії. Проте в залежності від рейсу до поданої інформації пред’являються різні вимоги. Дипломатичні і урядові рейси не підпадають під цю вимогу. Крім того, подача інформації в APIS не потрібна при здійсненні внутрішніх перельотів по території Колумбії.

 

  1. Подача APIS

Дані в APIS подаються при будь-якому міжнародному відправленні з / в Колумбії, але немає певного мінімального часу завантаження даних. Авіаперевізники приватної / ділової авіації можуть подавати дані в APIS до запланованого часу вильоту повітряного судна, проте через можливості коригування плану польоту завантаження даних не рекомендується проводити занадто рано. Експерти радять подавати дані не раніше, ніж за 24 – 48 годин до польоту, щоб уникнути правок через можливі зміни в інформації. В даний час невідомо, як обробляються дані APIS на колумбійській стороні, але цілком імовірно, що дані можуть загубитися, якщо подані занадто рано.

  1. Процедура APIS

Звіти APIS передаються по електронній пошті безпосередньо в імміграційну службу Колумбії, і ви повинні включити спеціально оформлену електронну таблицю Excel. Для того щоб ви або ваш сторонній провайдер могли подати APIS, необхідно спочатку зареєструватися в імміграційній службі Колумбії. Під час процесу реєстрації ви відправите адреса електронної пошти, і після затвердження система APIS імміграційної служби буде приймати електронні листи тільки з зареєстрованого аккаунта. Зверніть увагу, що процес реєстрації відбувається в режимі онлайн, де ви повинні заповнити форму і відправити її. Протягом 24 робочих годин ви отримаєте або схвалення, або запит додаткової інформації або роз’яснень. Схвалення буде означати, що ви зареєстровані в системі і що заявки APIS будуть прийматися з затвердженої адреси електронної пошти. Зверніть увагу, що колумбійська влада може отримувати заявки APIS тільки з адрес електронної пошти, зазначених в реєстраційній формі.

 

  1. Необхідна інформація

Приватні некомерційні авіаперевізники подають заявки в APIS, надаючи такі дані:

– ім’я власника приватного літака, на якого зареєстровано повітряне судно;

– тип рейсу (приватний некомерційний або чартер);

– бортовий номер лайнера;

– аеропорти вильоту та прильоту (IATA, а не ICAO);

– дата / час вильоту або дата / час прибуття за колумбійським часу;

– контактне ім’я / дані тих, хто завантажує дані в систему APIS;

– ім’я та прізвище екіпажу і пасажирів, гендерна приналежність (пол), тип мандрівника (пасажир або член екіпажу), дата народження, країна народження, громадянство, тип документа, що посвідчує особу (наприклад, паспорт) з номером документа, датою закінчення терміну дії, країною видачі та країною проживання.

 

Для чартерних перельотів потрібна вищевикладена інформація та ряд додаткових документів:

– код авіакомпанії (якщо у вас немає коду авіакомпанії, ви можете вписати «ZZ», що є загальним кодом для ділової авіації);

– номер рейсу.

 

Зверніть увагу, що в документі Excel є закриті / обов’язкові поля, а також є додаткові поля, куди можна вписати батькові пасажирів (за наявності), кількість багажу і дані другого документа / номер / термін дії / країна видачі.

  1. Підтвердження APIS

Після того, як ви відправили електронного листа APIS з доданою таблицею, протягом 15 хвилин ви отримаєте відповідь з інформацією, чи були дані успішно прийняті або в подачі сталася помилка. Зверніть увагу, що повідомлення про помилку означає, що електронний лист не пройшов успішно, і це не мається на увазі автоматично, що до представлених документів була внесена некоректна інформація.

 

  1. Редакція і некоректні дані

Будь-які зміни у раніше поданій інформації APIS вважаються переглядом, в результаті чого вам необхідно повторно відправити APIS. Саме з цієї причини експерти рекомендують почекати 24-48 годин до безпосереднього перельоту, перш ніж подавати дані – так будь-які коригування будуть зведені до мінімуму. В даний час немає даних про штрафи за помилки або неправильну інформацію. Однак не виключено, що дані про санкції за невірно надані дані скоро будуть введені.

 

Висновок

Хоча в даний час колумбійська система APIS не славиться жорсткими вимогами і сіткою штрафів, в найближчому майбутньому все може змінитися. Тому важливо переконатися, що інформація, яка передана перевізниками приватної / ділової авіації в систему APIS, вірна і представлена ​​в міру необхідності. Вимога до звітності вважається досить простою, але має повністю дотримуватися, за винятком необов’язкових полів. Експерти передрікають розширення звітності системи APIS по всьому світу, проте передбачають, що дані будуть приведені до єдиного стандарту.

 

Шошина Ольга