Україна представила план післявоєнного відновлення аеропортів на конференції AIR 2022

Представники кількох десятків аеропортів із 15 країн зустрілися у Варшаві під час AIR 2022 — Круглого столу з інновацій в аеропортах для Центральної Європи, щоб обговорити майбутнє авіаційного ринку.

Зліт Боїнга 737 в аеропорту Бориспіль (Київ, Україна)

З ініціативи Асоціації аеропортів V4+ та державного підприємства Porty Lotnicze було організовано міжнародну конференцію для обміну спостереженнями, досвідом та знаннями про авіаційну галузь. “Складна ситуація на ринку, у тому числі пандемія, війна, економічна та кліматична криза, – все це надзвичайно складні виклики. Такі часи вимагають мужності та співпраці. Особисто я вважаю, що авіаційна та аеропортова індустрія найближчими роками динамічно розвиватиметься, і ми хочемо і братимемо участь у цьому. Це велика відповідальність, але також і шанс для багатьох добрих змін та довгострокової співпраці”, – сказав Станіслав Войтера, директор державного підприємства Porty Lotnicze.

Конференція AIR2022 складалася з кількох тематичних блоків, у ході яких виступили міжнародні фахівці та експерти у галузях, пов’язаних з галуззю. Основною темою стали інновації у сфері цивільної авіації, зокрема big data та штучний інтелект в аеропортах.

Читайте также:  [:ua]Бізнес-авіація в Україні[:]

Учасники зустрічі також обговорили питання, пов’язані з майбутнім туристичної галузі та європейських аеропортів. “Я говорив про це на нашій зустрічі рік тому, але сьогодні це стає ще важливішим. Авіаційна галузь по всій Європі швидко відновлюється. Ті, хто пророкував рік, два тому, що подорожам прийшов кінець, що люди перестануть літати, що авіація не матиме майбутнього, — всі помилялися. Авіасполучення майже відновлено. Звичайно, не всі галузі розвиваються з однаковою швидкістю в один і той самий час. Ми стикаємося з новими викликами, новими кризами, найбільшою з яких є агресія проти України та найважливішою на даний момент. Польський уряд продовжує програму CPK – найбільший подібний будівельний проект в авіаційній галузі в Європі. Ми будуємо інноваційний, сучасний міжнародний інтермодальний хаб. Наступного року ми відкриємо аеропорт Варшава-Радом та запустимо перший екскаватор для будівництва Центрального транспортного вузла”, – сказав Марчін Хорала, державний секретар Міністерства фінансів та регіональної політики.

Читайте также:  Цинізм чи дурість - у Мережі обговорюють рішення Wizz Air відновити рейси до Росії

 

Серед гостей Асоціації аеропортів V4+ були міжнародні фахівці та експерти в галузях, пов’язаних з авіаційною та аеропортовою галуззю, у т.ч. представники Асоціації аеропортів Німеччини. У заході також взяла участь делегація аеропортів та авіаційних органів України, яка представила попередні плани відновлення авіасполучення після війни. До складу учасників увійшли представники найважливіших авіаційних організацій, таких як EUROCONTROL, IATA та представники аеропортів, авіакомпаній LOT, Emirates та Wizzair, а також науковці з Польщі та Європи. Одним із найважливіших гостей на зустрічі був Олівер Янковець, генеральний директор Міжнародної ради аеропортів (ACI Europe).

 

“Польща є прикладом країни, яка, як і раніше, орієнтується на довгострокове планування розвитку інфраструктури, і такий підхід, на жаль, стає дедалі рідкісним у Європі. Немає сумнівів у тому, що останні два роки вплинули на аеропорти та їх персонал, але ми, нарешті, відновлюємося. Згідно з нашими останніми даними, у липні пасажиропотік у мережі аеропортів Європи подвоївся, а це означає, що ми наближаємось до допандемічного рівня”, – сказав Олівер Янковець, генеральний директор Ради міжнародних аеропортів (ACI Europe).

Читайте также:  [:ua]Медична авіація[:]

 

Андрій Бочкарьов