Аналітики jet.paris: тенденція поєднувати ділові перельоти з дозвіллям стає більш явною

Компанія jet.paris підбила підсумки опитування за участю представників авіакомпаній, авіаційних брокерів із сектора ділової авіації та туристичних агенцій, що показали видимі тенденції у подорожах після пандемії.

Виталий Архангельский, CEO jet.paris

Віталій Архангельський, CEO jet.paris

 

Аналіз охоплює різні сфери діяльності авіакомпаній та турагентів, оскільки обидва сектори прагнуть використати можливості для покращення ситуації та досягнення кращих результатів у майбутньому. Було застосовано кількісну методологію за участю понад 500 осіб, які приймають рішення, з авіакомпаній та турагентів. Респонденти були опитані восьми мовами у 20 країнах Європи, Близького Сходу та Африки, Азіатсько-Тихоокеанського регіону та Америки, а також були проведені докладні інтерв’ю з деякими лідерами галузі.

Учасники були опитані про вплив пандемії на їхніх клієнтів та їхні компанії, а також про наслідки цієї ситуації для майбутньої індустрії туризму. Основні висновки показують різні пріоритети для авіакомпаній та турагентів, у той же час як обидва сектори готуються вжити потенційних заходів щодо виправлення становища та створити нові можливості для зростання. Крім того, аналіз відповідей показує відмінності у пріоритетах технологічних інвестицій у різних регіонах світу.

 

Результати дослідження показали, що:

Понад третина респондентів серед опитаних авіакомпаній, авіаброкерів та агентств переконані, що до кінця 2024 року кількість польотів повернеться до допандемічного рівня; тоді як третина відповіла, що, на їхню думку, це станеться у 2025 році чи пізніше;

Читайте также:  Аеропорт Бориспіль, рейси та напрямки, приватна авіація

Результати дослідження свідчать про те, що тенденція «подорожей-реваншів» — спрямованих на надолуження втраченого часу і, відповідно, польотів — є помітним явищем, при цьому 68 відсотків представників індустрії туризму відповіли, що вони очікують на збільшення споживчих витрат на подорожі в майбутньому;

Лідери індустрії туризму підкреслюють, що мандрівники враховують більше факторів, ніж будь-коли, ніж прийняти рішення про подорож;

82 відсотки опитаних директорів авіакомпаній та авіаброкерів ділової авіації відповіли, що очікують, що після відновлення економіки поєднання відряджень та туристичних поїздок стане ще помітнішим;

Більше половини опитаних туристичних агенцій заявили, що тепер вони витрачають більше часу на пошук нових інструментів, послуг та технологій; це область особливого інтересу в регіоні Азії, Австралії та Океанії (APAC), де 71 відс. агенцій дало позитивну відповідь;

92 відсотки опитаних туристичних агентів вказали, що їм потрібна підтримка партнерів за технологіями для подорожей, щоб створити більш послідовний досвід при здійсненні покупок, бронюванні та виконанні замовлень, та 89 відс. відповіли, що їм необхідні корисні інструменти для персоналізації послуг;

96 відсотків опитаних авіакомпаній відповіли, що вони очікують більше можливостей для участі у торгах, які покращать обслуговування та задоволеність клієнтів.

Читайте также:  Перевезення вантажу 200 в Київ від AVIAV TM (Cofrance SARL)

“Один із факторів, який нас здивував при проведенні дослідження, це безпрецедентна швидкість змін, що відбуваються в останні кілька місяців. Це, звичайно, створює великі можливості, але також тягнеться на туристичні та брокерські компанії, яким необхідно адаптувати свої плани, процеси та дії до цих потенційних змін”, – сказав Віталій Архангельський, генеральний директор Jet.paris.

Серед ключових трендів, виявлених представниками турагентств, було виділено важливість поїздок із доданою вартістю (connected trips). Це тип подорожі, що забезпечує найкращі враження, і йому допомагають передові технології, які на основі аналізу багатьох факторів та попередньої поведінки споживачів пропонують їм персоналізовані зручності чи додаткові розваги. Крім того, результати дослідження показали переваги національних і регіональних поїздок, що зберігаються, і проблеми, пов’язані з пожвавленням сектора ділової авіації.

З іншого боку, для авіакомпаній, що брали участь в опитуванні, основними тенденціями є: все більш широке поширення споживчого страхування бронювання (щоб отримати відшкодування за пропущений рейс у традиційних авіакомпаніях), популярність «bleisure» (відрядження в поєднанні з дозвілля) як каталізатора потенційного відновлення ділових поїздок та пропозиції більш екологічних варіантів перельотів. Дослідження показує, що авіакомпанії, як і у випадку з агентствами, зосереджено збільшення кількості національних і регіональних маршрутів. Вони також зосереджені на створенні нових пропозицій та пакетів, які можуть допомогти оптимізувати відновлення бази клієнтів, створюючи все більш персоналізований досвід подорожей.

Читайте также:  Переваги доставки вантажів літаком

“Останнє дослідження підкреслює певний ступінь оптимізму у всій туристичній екосистемі. Проте воно також передбачає, що не всі лідери туристичної індустрії готові адаптуватися до потенційних змін, якщо вони відбудуться швидко. Дослідження показують, що існує явна потреба у правильних діях, трансформації та співпраці, щоб авіаційні брокери, авіакомпанії та інші учасники ринку могли адаптуватися до цих змін, розробляти стратегії для майбутнього зростання та покращувати якість подорожей”, – додав Андрій Бочкарьов, старший консультант Jet. paris.