Щоб продовжити життя цієї дорогої взуття, за нею необхідно правильно доглядати і ремонтувати якщо є така можливість.
Не секрет, що багато любителів економлять на часі і камерах зберігання, тому добираються до трас прямо в гірськолижних черевиках.Цього робити не варто, так як деформації виникають при ходьбі без лиж по рівному призводять до накопичення напружень в зовнішньому черевику і як наслідок до тріщин, а також до протирання внутрішнього чобітка в місцях дотику з твердими стінками черевика.Тому переходи в гірськолижних черевиках без лиж повинні побут мінімальними.
Просушка черевик після катання обов’язкове.Для цього треба вийняти внутрішній чобіток і покласти в нього скомканую папір, катор допоможе увібрати вологу.Не варто ставити черевики на гарячу батарею, так як пластмаса чутлива до високих температур і в ній можуть статися безповоротні зміни.
Треба уникати потрапляння різних нафтопродуктів та мастил на пластик при переходах і біля підйомників, так як це може пошкодити черевики, особливо чутлива до впливу різних хімічних речовин і солей шкіра.Пізніше доведеться видаляти плями від масел і нафтопродуктів за допомогою розчинника.
Поява тріщин у пластиці найпоширеніша причина виходу зовнішнього черевика з ладу.Тріщини виникають після ударів під час падінь або у зв’язку з лопання пластику на морозі.Приклеювання не дасть позитивних результатів, правильний ремонт – це просвердлення пластику на початку тріщини, щоб не дати їй можливість збільшитися, і закріплення металевих пластин на заклепках з двох сторін для фіксації пошкодженого елемента.
Внутрішній черевик ремонтують, накладаю латки зі шкіри або матерії на пошкоджені і протерті ділянки, а також прошивають розійшлися шви.
Елементи кріплення відновити і відремонтувати складніше всього їх ремонт часто вимагає токарної і фрезерної роботи, виточування окремих елементів для заміни поламаних.По можливості треба заздалегідь запастися тросами для замків, які часто губляться.
Перед тривалим зберіганням обов’язково треба очистити черевики від бруду.Зовнішні черевики миють за допомогою щітки гарячою водою, а внутрішні теплою.Потім внутрішні черевики обробляють спеціальними мазями і аерозолями, щоб вони краще збереглися до наступного сезону і вставляють в зовнішні черевики, фіксуючи при цьому замками також як і при катанні.У верхню частину халяви вкладають спеціальні розпірки або набивають їх папером.Не треба закріплювати черевики на лижах, вони повинні зберігатися окремо в сухому і прохолодному місці без потрапляння на них прямих сонячних променів.
Гірськолижний черевик – сама зношувальна і навантажена частина екіпіровки любителів швидкісних спусків і слаллома. Рано чи пізно, це безпосередньо залежить від якості спортивного взуття і агресивності лижника, він виходить з ладу і ламається.
Щоб подовжити життя цього дорогої взуття, за ним необхідно правильно доглядати і ремонтувати якщо є така можливість.
Не секрет, що багато любителів економлять на часі і камерах зберігання, тому добираються до трас прямо в гірськолижних черевиках. Цього робити не варто, так як деформації виникають при ходьбі без лиж призводять до накопичення напружень в зовнішньому черевику і як наслідок до тріщин, а також до протирання внутрішнього чобітка в місцях дотику з твердими стінками черевика. Тому переходи в гірськолижних черевиках без лиж повинні побут мінімальними.
Просушити черевики після катання необхідно обов’язково . Для цього треба вийняти внутрішній чобіток і покласти в нього скомканую папір, який допоможе увібрати вологу. Не варто ставити черевики на гарячу батарею, так як пластмаса чутлива до високих температур і в ній можуть статися безповоротні зміни.
Треба уникати потрапляння різних нафтопродуктів та мастил на пластик при переходах і біля підйомників, так як це може пошкодити черевики, особливо чутлива до впливу різних хімічних речовин і солей шкіра. Пізніше доведеться видаляти плями від масел і нафтопродуктів за допомогою розчинника.
Поява тріщин у пластиці найпоширеніша причина виходу зовнішнього черевика з ладу. Тріщини виникають після ударів під час падінь або у зв’язку з лопання пластику на морозі. Приклеювання не дасть позитивних результатів, правильний ремонт – це просвердлення пластику на початку тріщини, щоб не дати їй можливість збільшитися, і закріплення металевих пластин на заклепках з двох сторін для фіксації пошкодженого елемента.
Внутрішній черевик ремонтують, накладаючи латки зі шкіри або матерії на пошкоджені і протерті ділянки, а також прошивають розійшлися шви.
Елементи кріплення відновити і відремонтувати складніше всього їх ремонт часто вимагає токарної і фрезерної роботи, виточування окремих елементів для заміни поламаних. По можливості треба заздалегідь запастися тросами для замків, які часто губляться.
Перед тривалим зберіганням обов’язково треба очистити черевики від бруду. Зовнішні черевики миють за допомогою щітки гарячою водою, а внутрішні теплою. Потім внутрішні черевики обробляють спеціальними мазями і аерозолями, щоб вони краще збереглися до наступного сезону і вставляють в зовнішні черевики, фіксуючи при цьому замками також як і при катанні. У верхню частину халяви вкладають спеціальні розпірки або набивають їх папером. Не треба закріплювати черевики на лижах, вони повинні зберігатися окремо в сухому і прохолодному місці без потрапляння на них прямих сонячних променів.