Дешеві квитки на літак вночі

Серед мандрівників регулярними рейсами дуже часто можна зустріти таку думку, що дешеві квитки на літак можна купити на нічні рейси. Міжнародний авіаційний брокер Aviav TM (Cofrance SARL) поспішає розвінчати для вас цей міф і повідомляє, що нічний час доби ніяк не пов’язаний з ціною квитків.

Однак така думка з’явилося небезпідставно. Адже більшість мандрівників вважають за краще здійснювати перельоти пізнім ранком або в обід, тобто в світлий час доби. Здавалося б, саме тому для створення привабливості нічних перельотів оператори повинні знизити на них ціну. Але цього не відбувається. Давайте розберемося, чому.

 

Загадкове ціноутворення

Ціноутворення авіаквитків – це захоплююча і складна тема одночасно! Чому вартість постійно змінюється – то збільшується, то зменшується? Коли краще забронювати рейс? Яка найкраща ціна? Багатьом з вас доводилося ставити собі подібні питання.

 

Як авіакомпанії встановлюють свої ціни

Може здатися дивним, але прибуток авіакомпаній, як правило, невеликий. З одного боку, повітряні перевізники стикаються з потужними монополіями: виробниками літаків, глобальними квитковими системами, управліннями аеропортів, авіаційними властями і багатьма іншими факторами, які призводять до збільшення витрат. З іншого боку, реорганізація повітряного сектора стимулювала конкуренцію з появою недорогих компаній, які надали споживачам більший вибір. Авіакомпанії ведуть постійні статистичні дослідження і оцінку діяльності конкурентів, щоб встановити найвигідніші для себе ціни.

Читайте также:  [:ua]Приватний літак[:]

Щоб гарантувати собі, що кожне з них місць продається за найкращою ціною, авіакомпанії використовують дуже складне програмне забезпечення: системи управління доходами (RMS).

 

Система оптимізації доходів: мистецтво саме по собі

Політика регулювання цін, які встановлюють авіакомпанії, пов’язані з певними особливостями роботи повітряних перевізників.

Продукт, який продає авіакомпанія, є «швидкопсувним»! Як тільки посадочні ворота закриваються перед нами, вільні місця в літаку що залишилися більше ніколи не будуть продані.

Кількість крісел, які авіакомпанія може продати за кожен рейс, зазвичай є фіксованими. Навіть незважаючи на те, що багато місць не може бути продано для даного рейсу, неможливо зменшити кількість крісел в літаку. Літак може бути замінений меншим повітряним судном, але є шанс, що велика кількість пасажирів з’явиться на наступних рейсах, які літак здійснить в решту дня.

Ціни змінюються

Попит на авіаквитки постійно змінюється. Незважаючи на те, що в понеділок вранці о 8 годині ранку рейс між столицею і другим за величиною містом країни заповнений діловими мандрівниками, неможливо точно знати, скільки крісел буде зайнято для кожного рейсу по понеділках о 8 годині ранку протягом усього року.

Система оптимізації доходів заснована на минулих і поточних даних про продажі і намагається збалансувати три існуючих для авіакомпаній ризики:

  • Ви можете не продавати це місце сьогодні, сподіваючись продати його за вищою ціною пізніше, але ризикуєте, що воно залишиться непроданим;
  • Ви продаєте місце відразу, але ви могли б продати його дорожче пізніше;
  • Ви продаєте місце дешевше, ніж пасажир міг би заплатити.
Читайте также:  Таїланд: ігри в вуду на борту літака

Слід також пам’ятати про те, що на зростання продажів впливає кілька чинників:

  • конкуренція між авіакомпаніями,
  • непередбачені події,
  • коливання обмінного курсу і всі інші можливі чинники

 

Теорія безлічі ймовірностей

Прогнозування майбутнього на основі минулих даних – важке завдання в усіх відношеннях.

Крім того, багато (якщо не більшість) авіакомпаній працюють в мережах. Кожен рейс не тільки задовольняє попит між містом, де цей літак злітає, і містом, де він приземляється. Наприклад, якщо ви летите рейсом Париж – Нью-Йорк, ви можете дізнатися, що ваш сусід подорожує з Москви в Лос-Анджелес, а ви летите в Париж – Ванкувер з проміжною зупинкою. Це додає ще більшу складність до ціноутворення. Коли авіакомпанія визначає ціни на рейс між Парижем і Нью-Йорком, вона повинна враховувати вартість квитків у всіх аеропортів вильоту і на всіх можливих напрямках.

Системи оптимізації доходів постійно коректують ціни. Ніхто з нас не може передбачити поведінку інших споживачів. Ви не можете знати, скільки людей зацікавляться тим же пунктом призначення, яким і ви в даний момент часу, скільки з них прийме рішення не бронювати квитки в цей пункт призначення, скільки з них вибере авіакомпанію або альтернативний маршрут і т. д. Крім того існують і інші проблеми для прорахунку оптимальної ціни – це:

  • нестача даних для прогнозування попиту і пропозиції;
  • неможливість комп’ютерної системи мислити як людина, яка обробляє всі дані в режимі реального часу.
Читайте также:  Чотириногі і волохаті на борту приватного літака

Системи оптимізації аналізують мільйони запитів і замовлень, зроблених споживачами. шансів перемогти ці системи практично немає: вони завжди будуть знати більше, ніж будь-хто.

Щоб отримати знижку на авіаквиток, використовуйте одне практичне рішення – пошукову систему на https://aviav.ru/. Тут ви можете порівняти ціну рейсів по годинах, днях, напрямками, бюджетним або традиційним авіакомпаніям.

 

Не відкладайте подорож! Вибирайте краще разом з Aviav TM (Cofrance SARL)!