Як ефективно інвестувати у приватну авіацію

Стати пенсіонером у 34 роки і жити без турбот — чи це можливо? Безперечно, проте для цього необхідно зробити вигідну інвестицію, щоб вкладені кошти згодом працювали на вас.

Як правило, підприємці вибирають класичний варіант та вкладаються у нерухомість. Однак цей ринок нестабільний, а отже, немає жодних гарантій вашого спокою. Актуальне та перспективне рішення – інвестиції у приватну авіацію.

В загальних рисах

З того дня, коли було здійснено перший переліт цивільного літака, польоти не припинялися ніколи. Люди користувалися і користуватимуться авіалайнерами, оскільки це зручно та швидко. Сьогодні пасажири надають все більшого значення комфорту, цінують свій час та безпеку, тому звертаються до приватної авіації. Салони бізнес-джетів сконструйовані з огляду на всі потреби мандрівників: вони просторі, в них приємно перебувати. Гостям надається можливість виходу в інтернет у польоті, організація міні-офісу, послуги кейтерингу, розваги – перегляд фільмів, музика, свята, аж до одруження на висоті кількох кілометрів. Усього цього немає на борту стандартного авіалайнера.

Такі лайнери як HondaJet, наприклад, оснащені повноцінними туалетними кабінами, збільшеним багажним відділенням, рівень шуму в них зведений до мінімуму.

Важливо й те, що якщо звичайні літаки літають на висоті близько 10 тисяч метрів, то джети — на 2 тисячі метрів вищі. Таким чином, політ відбувається за умов відсутності турбулентності. Крім того, система тиску в приватних лайнерах влаштована так, що пасажир почувається максимум на висоті 900 м над рівнем моря: організм не відчуває навантаження, не страждає на серцево-судинну систему.

Також слід зазначити, що пасажири літаків ділової авіації обслуговуються окремих терміналах, проходячи скорочену процедуру контролю документів. Відповідно, вони прибувають до аеропорту лише за півгодини до вильоту джета. А це заощаджує час, що особливо цінують клієнти, які літають у справах бізнесу.

Читайте также:  Главное за неделю: SSJ 100, перемены в Red Wings и российский титан Boeing

Пайове володіння літаком: вигода очевидна

Привабливий та вигідний варіант інвестування – пайове право власності на джет. Його можна порівняти з таймшером – ця схема застосовується у сфері нерухомості.

Під пайовою власністю мається на увазі внесення авансової оплати фіксованої кількості льотних годин, якими власник (але не власник літака!) має право користуватися протягом року. Розроблено різні членські програми – джет-карти, що починаються з 25 годин. Мінімальний розмір пайового володіння – 1/16. Середня вартість джет-карти – $100 000.

Очевидна перевага пайового володіння лайнером – стабільність сервісу. Ви гарантовано та у потрібний час отримуєте літак зі знайомим екіпажем та звичним набором послуг преміальної якості. Переліт здійснюється у будь-якому напрямку.

Як правило, договір про пайове володіння джетом укладається на 5 років. При необхідності свою частку можна продати оператору приватного літака, заплативши комісію за ремаркетинг (близько 7% вартості частки), або на відкритому ринку (без права передачі новому власнику невикористаних годин). Щомісячна плата за управління бізнес-джетом при пайовому володінні не стягується: оплачується кожна літна година.

Таким чином, інвестиції в лайнер ділової авіації за пайового володіння — оптимальне рішення. Ви не маєте жодних довгострокових зобов’язань, оплачуєте тільки польотний час, а також літаєте на умовах повної конфіденційності, що є особливо важливим для публічних особистостей.

Наведемо конкретний приклад. 1/16 частки лайнера EmbraerPhenom 300 коштуватиме приблизно $624 500. Щомісячні витрати не перевищать $6000. Літня година цього приватного літака коштує $2000 у середньому.

Читайте также:  "Технодинамика" приобрела систему бронирования вертолетного такси

Інвестиції у приватну авіацію за часів пандемії

Пандемія COVID-19, яка буквально перевернула світ з ніг на голову, змінила стан справ на авіаційному ринку. До послуг приватної авіації сьогодні звертаються навіть ті, хто раніше мандрував виключно звичайними рейсами.

Основна причина – закриті кордони багатьох держав. Сьогодні, на жаль, очевидно, що коронавірус поки що не збирається відступати. При цьому люди, які втомилися від обмежень, хочуть продовжувати жити так само, як і до пандемії: відпочивати на курортах, вести бізнес в інших країнах. Оскільки аеропорти навіть закритих для звичайних повітряних суден країн приймають лайнери приватної авіації, пасажири орендують літаки для власних цілей.

На відміну від початку пандемії, коли джети здійснювали переважно евакуаційні перельоти, сьогодні лайнери бізнес-авіації використовуються так само, як до COVID-19, відмінності полягають лише в контингенті орендарів, що змінився, і в сезонності, що вирівнялася: приватні літаки сьогодні затребувані 365 днів на рік.

Послуги ділової авіації актуальні в епоху пандемії ще й тому, що пасажири сьогодні приділяють особливу увагу своєму здоров’ю. Фрахт Джета – практично стовідсоткова гарантія того, що людина не підхопить вірус: контакти з третіми особами орендарів мінімальні, на борту лайнера немає сторонніх пасажирів. Розуміючи це, клієнти роблять вибір на користь безпеки та літають приватними літаками, а не бізнес-класом.

Помітна тенденція сьогодні — перельоти на лайнерах ділової авіації з метою вакцинації, що здійснюються з Росії до інших країн — Угорщини, Сербії. Також клієнти поєднують щеплення та фешенебельний відпочинок, наприклад на гірськолижних курортах Європи. Орендарі джетів літають до Німеччини, Іспанії, Португалії, отримують реальні документи про вакцинацію і спокійно відпочивають там, де їм хочеться.

Читайте также:  В Шереметьево заработал новый перрон деловой авиации "А-Групп"

Також важливо наголосити на актуальності санітарної авіації. Джети влаштовані таким чином, що при необхідності вони без проблем трансформуються в медичні літаки: в салоні встановлюється необхідне обладнання – ноші, дефібрилятори, стійки для крапельниць, модулі інтенсивної терапії та ін.

Лайнери можуть використовуватися в екстрених випадках для транспортування хворих на коронавірус з дотриманням особливих умов перельоту, а також повітряного перевезення лежачих хворих, евакуації постраждалих із зони лиха, перельотів, у тому числі за кордон, на заплановані операції, авіаперевезень вагітних на пологи в іноземні клініки. Ці послуги приватної авіації потрібні завжди.

Підведемо підсумок. Інвестиції в лайнери ділової авіації сьогодні – підприємство, яке гарантовано принесе очікуваний дохід. Високий рівень сервісу у сфері бізнес-авіації, необмежена географія польотів та широкі можливості за часів пандемії приваблюють все більше клієнтів, які роблять вибір на користь комфорту та безпеки.