Турбогвинтові приватні літаки універсальні. Їм потрібна тільки злітно-посадкова смуга довжиною близько 1000 метрів, а це значить, що вони можуть приземлитися в більшій кількості аеропортів. Ця гнучкість також означає, що ви можете приземлитися ближче до місця призначення. Навпаки, для реактивних літаків часто потрібно злітно-посадкова смуга не менше півтори тисячі метрів.
Якщо легкий джет занадто малий для вас, турбогвинтовий літак може бути ідеальним варіантом, оскільки цей тип повітряного судна часто може похвалитися більш просторим салоном, в якому може розміститися більше пасажирів. Подібна опція може стати в нагоді для середньомагістральних перельотів, наприклад, ви можете орендувати джет у Львові, щоб долетіти до Москви.
Однак у турбогвинтових лайнерів є і недоліки. Більшість реактивних джетів можуть літати над реактивним потоком або використовувати його в своїх інтересах з точки зору швидкості. Це забезпечує більш плавний рух з меншою турбулентністю. Турбогвинтові літаки літають на набагато меншій висоті, а це означає, що вони більш схильні до турбулентності і впливу термічного висхідного потоку.
Якщо ви плануєте орендувати турбогвинтовий літак у Львові, то повинні бути готові до більш старих моделей, таким як King Air C90 або King Air B200. Це робить їх менш дорогими, але зазвичай вони будуть менш розкішними, ніж більш сучасні варіанти, навіть якщо турбопроп не так давно пройшов через процес оновлення. Так, у багатьох моделях немає санвузлів або є туалет з фіранкою, яка відгороджує санвузол від пасажирського салону.
З цих причин турбогвинтові літаки часто використовуються для польотів на короткі відстані. Чартер турбогвинтового літака обійдеться приблизно в стільки ж, скільки оренда легкого реактивного літака за годину польоту; для польотів тривалістю більше однієї години легкий реактивний літак зазвичай буде дешевше, оскільки, хоча легкі джети дорожче турбогвинтових, вони також літають швидше, тому можуть провести в повітрі менше оплачуваного часу. Чим довше поїздка, тим вище економія від використання легкого реактивного літака в порівнянні з орендою турбогвинтового лайнера.
Шошина Ольга