Авіаційні подорожі після COVID-19

В даний час йде багато дискусій про те, як будуть виглядати подорожі (усіма видами транспорту), коли ми переможемо або навчимося жити з новим коронавірусом COVID-19.

 

Хоча ні у кого з нас немає кришталевої кулі для ворожінь і пророкувань, зараз починають з’являтися деякі тенденції, оскільки ми плавно рухаємося до виходу з обмежувальних заходів.

 

Що ясно вже зараз, так це те, що галузь комерційної авіації буде дуже серйозно порушена. Великі авіакомпанії заземлили весь свій авіафлот, а тисячний штат членів екіпажу та інших працівників залишилися без роботи (тимчасово або зовсім звільнені). Це, безумовно, важка ситуація як для самих співробітників, так і для їх сімей.

 

Вихід на колишні показники забере у авіакомпаній досить багато часу, оскільки регулярні авіалінії не працюють протягом тривалого часу, а екіпаж і робоча сила вичерпуються. І це не кажучи про те, щоб справлятися з оперативними проблемами, пов’язаними з підвищенням рівня гігієни, безпеки та заходів соціального дистанціювання.

 

І, звичайно ж, виникає питання про те, скільки часу займе у авіакомпаній відновлення попиту і повернення до колишніх обсягів перевезень. Скільки мандрівників найближчим часом ризикнуть відправитися в поїздку на борту комерційних авіаліній? З огляду на неминучу близькість до великої кількості інших пасажирів на борту і в аеропорту, цілком ймовірно, що багато хто з них зменшать число своїх пересувань по світу або віддадуть перевагу приватній авіації.

Читайте также:  Управління повітряним рухом у Європі планується передати приватним компаніям

 

Для тих, хто готовий платити за поїздки підвищену ціну, оренда приватного літака пропонує набагато більший контроль над оточенням. Необхідність ділити салон джета з невеликою кількістю близьких людей і обхід головного терміналу аеропорту можуть забезпечити трохи більше душевного спокою.

 

Хоча комерційна авіація в останні пару місяців пішла на дальній план, багато людей продовжили пересуватися по світу, але вже на борту приватних літаків. Основною причиною такого вибору, за їхніми словами, стала боязнь заразитися COVID-19, особливо для літніх пасажирів або осіб з хронічними захворюваннями.

 

Приватна авіація чуйно реагує на ці побоювання. Крім скорочення чисельності людей, що само по собі мається на увазі приватною / діловою авіацією, експлуатанти повітряних суден, галузеві постачальники (такі як компанії, що займаються паливом і бортовим харчуванням), а також комплекси бізнес авіації вводять нові процедури з охорони праці та техніки безпеки, пов’язані з COVID-19. Всі заходи спрямовані на подальше зниження числа інфікованих і мінімізацію ризиків зараження.

 

У той час як льотні операції все ще дуже обмежені в багатьох країнах світу, сфера приватної авіації залишається працездатною, хоча і на більш низьких рівнях і з більш жорсткими обмеженнями. Фахівці компанії Кофранс як і раніше організовують репатріаційні рейси, займаються авіаційними перевезеннями вантажів і виконують цілий ряд інших важливих перельотів.

Читайте также:  Авіасалони 2019: події і відкриття

 

Що стосується попередніх замовлень, приватні авіаперевізники починають бачити невеликий і стійкий приріст, оскільки постійні клієнти починають досліджувати і бронювати поїздки завчасно. Дехто каже, що в майбутньому вони мають намір більше використовувати приватну авіацію (а не звичайне поєднання комерційних авіаліній і приватних рейсів). Але варто готуватися, що ранній попит на поїздки буде в основному внутрішнім.

 

З тих пір, як почалася ця криза, приватні авіаперевізники, звичайно, обслужили багато нових користувачів, але поки не ясно, чи стануть вони постійними клієнтами і чи можна розраховувати на постійну хвилю нових клієнтів. Це можуть бути люди, які мають можливість подорожувати на приватному літаку, але в минулому вважали за краще цього не робити (можливо, з міркувань економії), а тепер їх вразили переваги приватної авіації. Або в когорту клієнтів будуть входити ті, кому потрібно зробити одноразову подорож і вони просто не хочуть ризикувати.

 

Оскільки світова економіка, промисловість і бізнес починають оживати, підприємствам і приватним особам доведеться приймати рішення про авіаперевезення. І в цій формулі багато невідомих. Чи може відеоконференція замінити деякі відрядження, і в якому обсязі? Чи будуть компанії відправляти менше співробітників у відрядження, або просто вирішать відправляти тільки керівників? Які маршрути авіакомпаній будуть як і раніше доступні, і як люди будуть компенсувати прогалини маршрутних карт? Як це вплине на ціни авіакомпаній?

Читайте также:  5 переваг польоту на приватному літаку Gulfstream

 

Безперечним є те, що приватна авіація може зіграти вирішальну роль в перезапуску наших економік. Клієнтами приватної авіації є лідери бізнесу з усіх галузей промисловості, і багато хто захоче знову почати подорожувати, наскільки це можливо, вибравши відрядження і особисті зустрічі як найбільш оперативний і надійний спосіб відновлення власного бізнесу.

 

Звичайно, приватна авіація не буде виходом і рішенням для всіх, і попереду ще довгий шлях. Але ми сповнені надій та оптимізму, що з настільки великим обсягом пропозиції ми побачимо сильне повернення попиту.

 

Шошина Ольга