Вплив коронавіруса на бізнес авіацію

Новини про коронавірус та пов’язані з пандемією обмеження оновлюються по кілька разів на день. Сам вірус зробив величезний вплив не всі сфери життя і не обійшов стороною ділову авіацію. Нижче будуть приведені обмеження, що діють станом на середину квітня 2020 року.

Ви можете спиратися на наведені дані, як на орієнтир, однак перед безпосереднім перельотом обов’язково треба уточнити актуальну інформацію у оператора наземного обслуговування і в місцевих органах влади.

Обмежувальні тенденції, пов’язані з COVID-19

Наслідки глобальної епідемії коронавіруса мінливі і практично щохвилини ситуація в різних галузях змінюється. До ключових тенденцій на сьогоднішній день можна віднести наступні факти:

– Посилення карантинних заходів. В даний час посилюється тенденція до того, що все більше країн вводять обов’язкові карантини для всіх, хто в’їжджає в країну з будь-якої точки світу. Винятки іноді робляться для членів екіпажу: в цьому випадку екіпажу досить пройти карантинний режим (наприклад, тривалістю в одну ніч) або вони можуть залишатися на борту приватного літака без офіційного в’їзду в країну. Однак варто пам’ятати, що ця опція варіюється і в деяких країнах може бути зовсім відсутньою.

– Локація для карантину не є обов’язковою: в деяких країнах також вказується місце для проходження карантину, наприклад, готель або інший об’єкт, призначений урядом. Інші країни вимагають, щоб ви пред’явили документ, який підтверджує, що ви можете оплатити медичні та / або карантинні витрати.

Coronavirus Infected passengers on board. Coronavirus disease COVID-19 disease outbreak alert sign handing on a wire fence. Airplane taking off. Biohazard not trans-passing. Warning about COVID 19 pandemic epidemic quarantine

– Міжнародні перельоти все ще відбуваються, але рівень складності супутніх процедур став набагато вище. Експерти галузі рекомендують не просто почитати рекомендації та вирушати в дорогу, але і проконсультуватися з операторами наземного обслуговування та профільними департаментами. Вся суть полягає в нюансах, які змінюються щодня.

– Експерти спостерігають зростання запитів на польоти в Китай з метою медичного постачання, особливо великими чартерними перевізниками, аналогічно тим, які були виконані для засновника групи компаній Alibaba Джека Ма і бостонського клубу з американського футболу New England Patriots.

– Просте дотримання офіційних обмежень не дасть вам повного розуміння про те, що можливо і що неможливо. Експерти щодня відстежують різні сценарії і в деяких випадках знаходять креативні рішення, незважаючи на існуючі обмеження.

– Наприклад, Японія посилила обмеження, щоб не допускати в країну тих, хто недавно був в США, Канаді та ряді інших країн. Однак фахівці стверджують, що Японію можна використовувати в якості місця ночівлі для відпочинку членів екіпажу, якщо екіпаж спить на борту приватного літака і офіційно не проходить митний, міграційний і карантинний контроль.

– Обмеження тепер продовжуються до середини, а в деяких випадках до кінця квітня.

– Велика частина випадків обмежень вводиться на рівні міста / штату / провінції і аеропорту, а не по всій країні.

– Деякі країни почали скасовувати поблажки на репатріаційні рейси. Є ймовірність, що зростання подібних запитів ляже на приватну авіацію.

Свіжі регіональні обмеження. Сполучені Штати і Канада

– У Канаді посилюються перевірки «істотних» і «несуттєвих» поїздок між США і Канадою. Рекомендується зібрати всю відповідну документацію (наприклад, історію поїздок, медичні довідки, мету польоту і т.д.) і завчасно отримати дозвіл. Всі рейси розглядаються в індивідуальному порядку.

– Агентство прикордонних служб Канади (CANPASS) дозволяє приватним літакам приземлятися в портах, відмінних від чотирьох офіційно затверджених: Калгарі, Ванкувера, Торонто і Монреаля.

– Аляска, Гаваї, Американські Віргінські острови, Пуерто-Ріко – тут не відбулося оновлення ніяких істотних змін з моменту останнього оновлення даних.

– Правила штату США / місцевої карантинної зони: вони стають все більш строгими з кожним днем. Експерти рекомендують перевірити у відповідному аеропорту зміни в льотних операціях.

Мексика

– Офіси операторів наземного обслуговування, а також термінали приватної авіації в Толука залишаються відкритими для підтримки льотних цілей і слідують передовим методам безпечного обслуговування рейсів під час пандемії COVID-19.

– 3 квітня оголошені нові обмеження, які наближають країну до повного закриття своїх кордонів.

– Чиновники з департаментів туризму і охорони здоров’я Мексики дали вказівку готелям скасовувати нові та існуючі бронювання, і закрити сфери діяльності, які пов’язані з товарами і послугами першої необхідності. Нагадаємо, що уряд США не оплачує проживання або інші витрати, пов’язані з залишенням громадян за кордоном через форс-мажору.

Plane model and face mask on a red background with text flight cancelled. Flight cancellation due to the impact of coronavirus (COVID-19) concept.

– В даний час в Мексиці діють міжнародні перельоти. Уряд США рекомендує своїм громадянам, які бажають повернутися в Сполучені Штати, як можна швидше вжити заходів, якщо вони не готові залишатися за кордоном протягом невизначеного періоду часу. В даний час уряд США не планує організовувати репатріаційні рейси з Мексики.

Читайте также:  Приватна авіація Росії: зміна поняття «внутрішні рейси»

Країни Карибського басейну

– Подорож на острови дуже лімітована. Проконсультуйтеся з оператором наземного обслуговування перед плануванням польоту.

– Аеропорт Антигуа (TAPA) закритий, оскільки робітники оголосили страйк. Подальші оновлення будуть опубліковані в NOTAM.

– Ангілья. Пасажирам заборонено в’їзд в Ангілья. Без виключень.

– Ямайка – всі аеропорти і морські порти закриті для міжнародних пасажирських перевезень аж до 21 квітня.

– Термінали бізнес авіації в Домініканській Республіці все ще відкриті і підтримують польоти, наскільки дозволяють діючі обмеження.

Центральна і Південна Америка

Оператори наземного обслуговування в комплексах приватної / ділової авіації в Аргентині, Бразилії, Чилі, Коста-Ріці, Мексиці і Венесуелі і раніше працюють і підтримують польоти.

– Беліз забороняє в’їзд на територію країни всім, за винятком рейсів невідкладної медичної допомоги.

– Гватемала (MGGT) як і раніше відкрита для технічних посадок і є хорошим варіантом для зупинок в регіоні.

– Нікарагуа і раніше не обмежує польоти. Необхідно тільки запросити дозвіл на посадку (за 72 години до прильоту) і слідувати переліку запобіжних заходів.

– Межі Аргентини залишаються закритими. Деякі рейси дозволені зі схвалення Національного агентства цивільної авіації (ANAC). Екіпаж може тут переночувати 24 години. У SAEZ є два готелі, доступних для екіпажу: Hilton і Hotel Emperador.

– Межі Бразилії залишаються закритими для всіх іноземців до 30 квітня.

Європа

– Офіси операторів наземного обслуговування в Ірландії, Великобританії, Франції, Греції, Італії, Іспанії та Туреччини все ще відкриті і виконують роботу в рамках діючих в цих країнах обмежень.

– Великобританія частково закрита. До цього дня працює термінал бізнес авіації в лондонському аеропорту Станстед, однак номера в готелях і знімні квартири з великим побоюванням здаються членам екіпажу з транзитних рейсів. Крім того, вам необхідно завчасно заповнити декларацію про стан здоров’я, в якій вказується, що у вас і ваших пасажирів немає симптомів коронавіруса, і ніхто з прибульців не контактував з ким-небудь, у кого є зазначені симптоми.

– Шеннон / EINN також залишається відкритим, але години роботи були скорочені, а попередня митна перевірка для в’їзду в США на даний момент недоступна. Комплекс бізнес авіації у Шенноні все ще працює для підтримки польотів, однак готелі і квартири також з побоюванням приймають екіпаж транзитних рейсів.

– Росія відкрита для технічних зупинок і вантажних авіаперевезень, репатріаційних або гуманітарних місій.

Близький Схід і Африка

– Ізраїль. Влада Ізраїлю призупинила всі вхідні рейси з 11 квітня. Призупинення триватиме до тих пір, поки Командування тилу Ізраїлю не отримає необхідний юридичний дозвіл на переклад прибуваючих пасажирів в призначені об’єкти для 14-денного карантину.

– Шарджа, ОАЕ, повідомляє, що кордони відкриті для технічних зупинок і ночівель.

– Алжир закрив весь міжнародний трафік, але все ще дозволяє технічні зупинки з ночівлею. Дозвіл на кожен рейс розглядається і видається на індивідуальній основі.

– Бахрейн. Для приватних літаків, що прибувають в аеропорт OBBI, немає ніяких обмежень, і екіпаж як і раніше може отримати візу після прибуття.

Азіатсько-Тихоокеанський регіон

– Оператори наземного обслуговування в Китаї, Японії, на Філіппінах, в Сінгапурі, Південній Кореї і Таїланді продовжують працювати, супроводжуючи рейси приватної / ділової авіації.

– Експерти отримують безліч запитів про технічні зупинки і ночівлі членів екіпажу в Азії. Перед поїздкою в цей регіон обов’язково необхідно отримати консультацію з актуальною інформацією.

Concept of fly danger. Paper plane and models of covid-19 virus on blue background

– Китай відкрив певні аеропорти для деяких рейсів, але кожен з них вимагає спеціальних процедур, таких як дозвіл китайських центрів по контролю за захворюваннями. Ці правила повні нюансів і можуть щодня змінюватися. Проконсультуйтеся з фахівцями з приводу поїздки.

– Японія як і раніше доступна в якості варіанту відпочинку екіпажу, поки екіпаж спить на борту приватного літака і не проходить митний, міграційний і карантинний контроль.

– В’їзд до Австралії дозволений тільки громадянам країни, резидентам і їх найближчих родичів. Членам екіпажу робиться виняток.

– В даний час Сінгапур вимагає від ВСІХ осіб, що в’їжджають в країну, 14-денної самоізоляції. Винятків не робиться навіть для членів екіпажу приватної авіації.

– Південна Корея. Всі пільги на отримання візи в Південну Корею для громадян 90 країн припинені з 13 квітня 2020 року. Для отримання списку країн необхідно зв’язатися з операторами наземного обслуговування.

Шошина Ольга

Новини про коронавіруси та пов’язаних з пандемією обмеження оновлюються по кілька разів на день. Сам вірус зробив величезний вплив не всі сфери життя і не обійшов стороною ділову авіацію. Нижче будуть приведені обмеження, що діють станом на середину квітня 2020 року.

Читайте также:  Вертольоти в приватній авіації

Ви можете спиратися на наведені дані, як на орієнтир, однак перед безпосереднім перельотом обов’язково треба уточнити актуальну інформацію у оператора наземного обслуговування і в місцевих органах влади.

Обмежувальні тенденції, пов’язані з COVID-19

Наслідки глобальної епідемії коронавіруса мінливі і практично щохвилини ситуація в різних галузях змінюється. До ключових тенденцій на сьогоднішній день можна віднести наступні факти:

– Посилення карантинних заходів. В даний час посилюється тенденція до того, що все більше країн вводять обов’язкові карантини для всіх, хто в’їжджає в країну з будь-якої точки світу. Винятки іноді робляться для членів екіпажу: в цьому випадку екіпажу досить пройти карантинний режим (наприклад, тривалістю в одну ніч) або вони можуть залишатися на борту приватного літака без офіційного в’їзду в країну. Однак варто пам’ятати, що ця опція варіюється і в деяких країнах може бути зовсім відсутньою.

– Локація для карантину не є обов’язковою: в деяких країнах також вказується місце для проходження карантину, наприклад, готель або інший об’єкт, призначений урядом. Інші країни вимагають, щоб ви пред’явили документ, який підтверджує, що ви можете оплатити медичні та / або карантинні витрати.

– Міжнародні перельоти все ще відбуваються, але рівень складності супутніх процедур став набагато вище. Експерти галузі рекомендують не просто почитати рекомендації та вирушати в дорогу, але і проконсультуватися з операторами наземного обслуговування та профільними департаментами. Вся суть полягає в нюансах, які змінюються щодня.

– Експерти спостерігають зростання запитів на польоти в Китай з метою медичного постачання, особливо великими чартерними перевізниками, аналогічно тим, які були виконані для засновника групи компаній Alibaba Джека Ма і бостонського клубу з американського футболу New England Patriots.

– Просте дотримання офіційних обмежень не дасть вам повного розуміння про те, що можливо і що неможливо. Експерти щодня відстежують різні сценарії і в деяких випадках знаходять креативні рішення, незважаючи на існуючі обмеження.

– Наприклад, Японія посилила обмеження, щоб не допускати в країну тих, хто недавно був в США, Канаді та ряді інших країн. Однак фахівці стверджують, що Японію можна використовувати в якості місця ночівлі для відпочинку членів екіпажу, якщо екіпаж спить на борту приватного літака і офіційно не проходить митний, міграційний і карантинний контроль.

– Обмеження тепер продовжуються до середини, а в деяких випадках до кінця квітня.

– Велика частина випадків обмежень вводиться на рівні міста / штату / провінції і аеропорту, а не по всій країні.

– Деякі країни почали скасовувати поблажки на репатріаційні рейси. Є ймовірність, що зростання подібних запитів ляже на приватну авіацію.

Свіжі регіональні обмеження. Сполучені Штати і Канада

– У Канаді посилюються перевірки «істотних» і «несуттєвих» поїздок між США і Канадою. Рекомендується зібрати всю відповідну документацію (наприклад, історію поїздок, медичні довідки, мету польоту і т.д.) і завчасно отримати дозвіл. Всі рейси розглядаються в індивідуальному порядку.

– Агентство прикордонних служб Канади (CANPASS) дозволяє приватним літакам приземлятися в портах, відмінних від чотирьох офіційно затверджених: Калгарі, Ванкувера, Торонто і Монреаля.

– Аляска, Гаваї, Американські Віргінські острови, Пуерто-Ріко – тут не відбулося оновлення ніяких істотних змін з моменту останнього оновлення даних.

– Правила штату США / місцевої карантинної зони: вони стають все більш строгими з кожним днем. Експерти рекомендують перевірити у відповідному аеропорту зміни в льотних операціях.

Мексика

– Офіси операторів наземного обслуговування, а також термінали приватної авіації в Толука залишаються відкритими для підтримки льотних цілей і слідують передовим методам безпечного обслуговування рейсів під час пандемії COVID-19.

– 3 квітня оголошені нові обмеження, які наближають країну до повного закриття своїх кордонів.

– Чиновники з департаментів туризму і охорони здоров’я Мексики дали вказівку готелям скасовувати нові та існуючі бронювання, і закрити сфери діяльності, які пов’язані з товарами і послугами першої необхідності. Нагадаємо, що уряд США не оплачує проживання або інші витрати, пов’язані з залишенням громадян за кордоном через форс-мажору.

– В даний час в Мексиці діють міжнародні перельоти. Уряд США рекомендує своїм громадянам, які бажають повернутися в Сполучені Штати, як можна швидше вжити заходів, якщо вони не готові залишатися за кордоном протягом невизначеного періоду часу. В даний час уряд США не планує організовувати репатріаційні рейси з Мексики.

Країни Карибського басейну

– Подорож на острови дуже лімітована. Проконсультуйтеся з оператором наземного обслуговування перед плануванням польоту.

– Аеропорт Антигуа (TAPA) закритий, оскільки робітники оголосили страйк. Подальші оновлення будуть опубліковані в NOTAM.

– Ангілья. Пасажирам заборонено в’їзд в Ангілья. Без виключень.

Читайте также:  Вантажна авіація при Covid-19 в питаннях і відповідях

– Ямайка – всі аеропорти і морські порти закриті для міжнародних пасажирських перевезень аж до 21 квітня.

– Термінали бізнес авіації в Домініканській Республіці все ще відкриті і підтримують польоти, наскільки дозволяють діючі обмеження.

Центральна і Південна Америка

Оператори наземного обслуговування в комплексах приватної / ділової авіації в Аргентині, Бразилії, Чилі, Коста-Ріці, Мексиці і Венесуелі і раніше працюють і підтримують польоти.

– Беліз забороняє в’їзд на територію країни всім, за винятком рейсів невідкладної медичної допомоги.

– Гватемала (MGGT) як і раніше відкрита для технічних посадок і є хорошим варіантом для зупинок в регіоні.

– Нікарагуа і раніше не обмежує польоти. Необхідно тільки запросити дозвіл на посадку (за 72 години до прильоту) і слідувати переліку запобіжних заходів.

– Межі Аргентини залишаються закритими. Деякі рейси дозволені зі схвалення Національного агентства цивільної авіації (ANAC). Екіпаж може тут переночувати 24 години. У SAEZ є два готелі, доступних для екіпажу: Hilton і Hotel Emperador.

– Межі Бразилії залишаються закритими для всіх іноземців до 30 квітня.

Європа

– Офіси операторів наземного обслуговування в Ірландії, Великобританії, Франції, Греції, Італії, Іспанії та Туреччини все ще відкриті і виконують роботу в рамках діючих в цих країнах обмежень.

– Великобританія частково закрита. До цього дня працює термінал бізнес авіації в лондонському аеропорту Станстед, однак номера в готелях і знімні квартири з великим побоюванням здаються членам екіпажу з транзитних рейсів. Крім того, вам необхідно завчасно заповнити декларацію про стан здоров’я, в якій вказується, що у вас і ваших пасажирів немає симптомів коронавіруса, і ніхто з прибульців не контактував з ким-небудь, у кого є зазначені симптоми.

– Шеннон / EINN також залишається відкритим, але години роботи були скорочені, а попередня митна перевірка для в’їзду в США на даний момент недоступна. Комплекс бізнес авіації у Шенноні все ще працює для підтримки польотів, однак готелі і квартири також з побоюванням приймають екіпаж транзитних рейсів.

– Росія відкрита для технічних зупинок і вантажних авіаперевезень, репатріаційних або гуманітарних місій.

Близький Схід і Африка

– Ізраїль. Влада Ізраїлю призупинила всі вхідні рейси з 11 квітня. Призупинення триватиме до тих пір, поки Командування тилу Ізраїлю не отримає необхідний юридичний дозвіл на переклад прибуваючих пасажирів в призначені об’єкти для 14-денного карантину.

– Шарджа, ОАЕ, повідомляє, що кордони відкриті для технічних зупинок і ночівель.

– Алжир закрив весь міжнародний трафік, але все ще дозволяє технічні зупинки з ночівлею. Дозвіл на кожен рейс розглядається і видається на індивідуальній основі.

– Бахрейн. Для приватних літаків, що прибувають в аеропорт OBBI, немає ніяких обмежень, і екіпаж як і раніше може отримати візу після прибуття.

Азіатсько-Тихоокеанський регіон

– Оператори наземного обслуговування в Китаї, Японії, на Філіппінах, в Сінгапурі, Південній Кореї і Таїланді продовжують працювати, супроводжуючи рейси приватної / ділової авіації.

– Експерти отримують безліч запитів про технічні зупинки і ночівлі членів екіпажу в Азії. Перед поїздкою в цей регіон обов’язково необхідно отримати консультацію з актуальною інформацією.

– Китай відкрив певні аеропорти для деяких рейсів, але кожен з них вимагає спеціальних процедур, таких як дозвіл китайських центрів по контролю за захворюваннями. Ці правила повні нюансів і можуть щодня змінюватися. Проконсультуйтеся з фахівцями з приводу поїздки.

– Японія як і раніше доступна в якості варіанту відпочинку екіпажу, поки екіпаж спить на борту приватного літака і не проходить митний, міграційний і карантинний контроль.

– В’їзд до Австралії дозволений тільки громадянам країни, резидентам і їх найближчих родичів. Членам екіпажу робиться виняток.

– В даний час Сінгапур вимагає від ВСІХ осіб, що в’їжджають в країну, 14-денної самоізоляції. Винятків не робиться навіть для членів екіпажу приватної авіації.

– Південна Корея. Всі пільги на отримання візи в Південну Корею для громадян 90 країн припинені з 13 квітня 2020 року. Для отримання списку країн необхідно зв’язатися з операторами наземного обслуговування.

Шошина Ольга