У Бразилії вперше за 3 роки відбулася виставка ділової авіації LABACE 2022

Захід, який вважається головною подією для бізнес-авіації в Бразилії та Латинській Америці, знову зібрав основних виробників і постачальників галузі і демонструє оптимізм сектора щодо ринку Бразилії.

 

Labace 2022

Виставковий центр Labace 2022 в аеропорту Сан-Пауло

17-е видання Labace, найбільшого заходу бізнес-авіації в Латинській Америці, повернулося після трирічної перерви через обмеження, пов’язані з кризою в галузі охорони здоров’я. На виставці було представлено понад 40 повітряних суден. Основні виробники, представлені на Labace 2022, використовують різні стратегії для завоювання бразильських споживачів.

Серед головних експонентів — концерн Embraer, який представив свій бестселер = Phenom 300E, бізнес-джет, що найбільше постачається у світі, протягом більше десяти років, а також Praetor 600, що конкурує в сегменті ділових літаків супер-середніх розмірів. Хоча Bombardier є лідером серед супер-середніх бізнес-джетів, представлених сімейством Challenger, канадська компанія не повернулася до Labace, дотримуючись іншої стратегії для Бразилії.

Читайте также:  [:ru]Менеджмент воздушных судов[:ua]Менеджмент повітряних суден[:]

Так само компанія Gulfstream вирішила не привозити свій суперсередньорозмірний G280, зробивши ставку тільки на широкофюзеляжні і наддалекомагістральні літаки, особливо на G500, один з найпередовіших літаків у своєму сегменті, і знаменитий G650ER, який може здійснювати безпосадкові перельоти з Сан-Пау Гельсінкі.

Французька компанія Dassault також зробила ставку на великі літаки, представивши Falcon 8X, який конкурує на ринку між широкофюзеляжними та наддалекомагістральними літаками. Тим не менш, підтверджуючи гарне визнання на бразильському ринку, Dassault також показав Falcon 2000, який своєю широкою кабіною та внутрішньоконтинентальним радіусом дії вирізняється серед приватних операторів.

Textron, присутній на ринку Бразилії понад 40 років, пропонував приділити особливу увагу нещодавно випущеному турбогвинтовому літаку King Air 360, який пропонує низку покращень порівняно з його попередником, а також легкий реактивний літак Citation M2 Gen2 і середній Citation Latitude.

Читайте также:  Втеча приватним літаком: порятунок з еміграційної в'язниці США

Pilatus, окрім презентації PC-12NGX, запущеної в 2019 році на NBAA-BACE, через кілька тижнів після початку кризи в галузі охорони здоров’я, що призвела до пандемії, також демонструє PC-24 у партнерстві з Amaro Aviation.

Нарешті, Líder Aviação у партнерстві з Honda знову представляє HondaJet, який став еталоном серед літаків початкового рівня та відрізняється двигунами, встановленими на крилах.

Загалом серед експонентів та спонсорів ярмарку було представлено 95 брендів.

На жаль, така важлива і довгоочікувана подія була затьмарена неприємністю. Сильний вітер обрушив частину конструкції виставкової будівлі, яка споруджена в аеропорту Конгоньяс у Сан-Паулу. Фрагменти жерстяного даху потрапили до двох відкритих літаків.

У зв’язку з погіршенням погоди з вітром, що перевищує 50 км/год в аеропорту, організаційний комітет Labace призупинив захід на один день. Одне з побоювань полягало в тому, що вітер може змістити нові споруди та поставити під загрозу безпеку відвідувачів, присутніх на виставці. На даний момент немає підтверджень будь-яких постраждалих внаслідок падіння конструкції, лише невелика матеріальна шкода.

Читайте также:  Авіаційні подорожі після COVID-19

 

Андрій Бочкарьов